onsdag 19 oktober 2011

...Hmm...

Ibland blir ja bara galen av saknad av dig...Saknar att krypa in i din underbart trygga famn, känna dina andetag och läppar i min nacke...bäst är du å se på när du sover...trots att dina ögon är så vackra när de tittar djupt in i mina...försiktigt följa dina ansiktsdrag med lätta fingrar...dina ögonbryn, ögonlock..dina läppar...öron...låta händerna vandra ner över din hals och dina goa armar...känna hur du vaknar till och se på ditt nyvakna leende...känna hur du njuter av min närhet lika mycket som jag njuter av din...ibland blir ja galen av saknad av dig...vet fan du nu är...men du har en plats i mitt hjärta...

1 kommentarer:

Mikael sa...

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade