torsdag 17 juni 2010

Halloj allihop...nu va d längesen igen...dåligt av mig...Jaja, mycke har hänt sedan sist...

Fredga förra veckan åkte jag ner till min gamla arbetskollega Annelie i mölndal å förfesta, kristoffer va snäll å körde mig, Tack min vän. Satt å drack å snacka som idioter då vi inte setts på länge, ringde syrran som kom ner och vi åkte in till stan för fest. Hoppade runt bland alla fulla studenter och hamnade tillslut på trädgårn utav alla ställen. Vipps så va annelie å jag tillbaka i vårt esse 4 år tillbaka i tiden och vi ägde verkligen dansgolvet :) Hade så jävla kul, men men allt blev inte riktigt som tänkt när jag efter att ha köpt natta mat på BK blev bestulen på min handväska i väntan på min chaufför :( En sekund tog d så var väsk fan borta! Sprang på farbror blå på avenyn å gjorde genast en polisanmälan men va hjälpte det när ja inte ens sett gärningsmannen??? Fan va ledsen ja va, å där satt jag på vägen hem me min jävla whopper å lipa! Jaja nog om d...slarvmajja...
VEM E DU DITT SVIN!!!!
Så lördagen blev d fullt kalas hemma me massa goingar :) till och me några av kåken medlemmarna kom upp en sväng :) Så av bar d hemifrån upp till klubben där vi som i vanlig ordning dansade och skratta! Jag tror ja fått en beundrare då han följde efter mig som en svans...??? Vadan detta...??? Ja å Joel han var fly förbannad på mig häromdagen då han berättade att ja bitit honom i tungan...? Antagligen för att han försökt köra ner den i halsen på mig! hahaha...jaja...halt som fan var d där inne i allafall å ja druttade ju sj'lvklart i backen mitt i ett dancemoove å slog i skallen så ja trodde den skulle trilla av, morgen kröp på å vi skulle stod all ute å kisade i solen när peo drog in mig på kåken igen å började tvätta av min arm som va helt svart efter fallet...haha...hade ja inte ens märkt, men mitt vita linne va inte direkt vitt längre kan ja ju meddela! Sköj som fan iaf :) Synd att inte min Emma kunde va me bara...jävla jobb...*morr* När vi kom hem tittade ja Peter å syrran på futurama och vi somnade inte förrän vid halv nio på söndags morgonen. Vaknade av att Pb smög in i mitt sovrum vid 16-tiden...snacka om chock! Jaja, Emma å Peter kom å vi köpte massa gotta å kika på film.
Veckan i stor har bestått av telefonsamtal till polis, försäkringsbolag å en jävla massa ärenden...Fy vilket sjå d vart...Bara att sitta spikad framför datorn för att vinna tillbaka mitt förlorade smink för en billig peng på tradden har inneburit jobb...Auktioner till höger å vänster!Men fan nu är allt löst iallafall, skickade papperna till If i natt vilket var d sista som stod på min "att göra" lista. *Pust* 9800kr....ja Tack! Tänk att man kan förlora så mycke bara ur en handväska!? Tänk då en resbag...uuuu...nej, aldrig mer säger ja! Fy satan!

Ja å på tal om satan så blir d grymt me Metaltown i helgen! Sistter d sista timmarna på jobbet här nu å bara väntar på att få komma en till sängen och knoppa så d kan börja! Emma å Peter skall köra oss ner å sen blir d massa bra musik, goa människor å öl :) På lördag skall vi hem till farmor å farfar å käka innan å sen blir d in till piren igen å headbanga! E fan inte ens orolig för molnen på himlen, d får regna om d så vill jag skall iaf se Rammstein om ja så skall få en blixt i huvet! hihi...fried tess...någon? \m/ Rock'n'roll! Har köpt en ny kamera me så nu blir d massa bilder i sommar :) Fick redan på att d blir go getters å kåken på midsommar, pb skicka bild på snapsen å så blir d såklart lysekilscruisingen på midsommardagen :) Fan va ja längtar, tycker d e så himla fint vid kusten :) Så länge d e sol då!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade