tisdag 8 juni 2010

Tradera!

Haha...Nu har hon varit i farten igen minsann :) Har fått köpt mig lite nya snajsiga plagg från tradden :) Nu väntar ja på ett par skor som ja tänkte ro hem imon :) Ett par svarta lack pumps :) Ska kika efter ett par converse me då ja missade en auktion på ett par skit fina igår! *Morr* Snart kommer mitt linne hem me! Så jävla läkert! Blir nog att ha på Metaltown!
Fan blev så trött på mig själv igår, trodde ja hade supit väck en av mina hemnycklar, därav mitt arga inlägg på FB. Som tur var hittade ja den under stolen i hallen när ja kom hem. Blev riktigt orolig där! Idag åkte ja ner till Maxi för att handla men när ja kom ner märkte ja att ja lämnat plånboken hemma! D va bara att åka hem igen jue...
Jaja...denna veckan blir simpel...Jobbade igår å jobbar i natt å sen har ja ledigt fem dagar igen :)) Fy fan va skönt! Synd att d skall va dåligt väder bara...tycker ja inte om...
Fredag blir d ut me Annelie i stan å Lördag blir d grillfest i fontin :) Hoppas verkligen att d är uppehåll då...solen får ju såklart gärna titta fram en smula me :)
Nä nu skall ja jobba lite kära vänner :) Ses imon Pööööööössssssss

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade