onsdag 2 juni 2010

Oj, månadens längsta inlägg!

Fan en och en halv vecka har gått å ja har inte skrivit ett ord i min lilla blogg...förlåt :/. Jaja, Förra veckan började me mys å laxtoast. Hade Emma, Peter å Pb på midda på tisdagen å sen kom Emil på kvällen. Onsdan bjöd Emma å Peter på mat å vi åkte ut till Peo på kvällen å tog en fika. Torsdan käkade ja, Emil å Annelie tacos å kolla på film. Fredan tog ja å syrran oss en tur till ikea å köpte persienner till vardagsrummet å sen va d hem och i all hast laga matlådor inför veckans passrad. Jobb freda, ledig lörda, jobb sön-tis.

Vaknade vid 15-tiden på lördan. Ja å syrran gjorde oss i ordning så kom Bella, Emma & Peter å Hammarn. Vi åkte till Kristoffer på förfest där träffade vi Pierre, lelle, miro, BB, christian, royan å annat folk. Åkte iväg till hojride där vi festa på som blå, vilket jävla grymt ställe! Träffade massa känt folk å dansade häcken av oss, blev dock bjuden på massa lakrits shots så full som en kastrull ble ja. Hade verkligen svin kul å lagade potatisgratäng me revben när ja kom hem. Orkade ju knappt hålla uppe ögonen och kommer inte ihåg om ja ens åt något när d väl va klart..haha skoj hade ja iaf å somnade som en liten bäbis efter att ha pratat me Pb i en halvtimma i telefon på morgonkvisten. Hade tydligen sagt till Emil att vi inte skulle prata mer så han ble väl inte så glad på mig...blev lite dumt där...Men en lyckad lördag måste ja säga iaf :) Tack alla goingar!

I Måndags va ja å Pb på banken å på kvällskvisten kom Peter å Emma med sin nya bil :) En Pontiac Bonneville 65 cab. AS LÄCKER! Jag fick i order att ringa Royan och säga att ja inte längre sku åka me han fre-lörd då Emma ville ja skulle åka med dem å d e la klart ja vill! (Puss på Emmsan!) I tisdags kom Emma å hämta mig å vi var ute å premiärade i Kungälv, åkte ner till Hassan å käka frukost :) mmm...hamburgare :), tog en kaffe här på eftermiddagen å Bella kom å lämna mina solbrillor som ja glömt i hennes bil i lördags...haha ett par har kommit till rätta nu iaf, bara två par kvar...Lelle kom på kvällen och ja borra å skruva å satte upp persiennerna som vi inhandlat i vardagsrummet! Duktiga jag!


Ida har Pb varit här å lagat middag till mig :) Haha...my slave!...D gillar vi, fick snackat om lägenheterna å annat krafs. Har en plats till rättvik igen så nu blir min Emma glad :) Å Hoppas d skall ta sin bil upp så man kan glänsa lite i deras fina cabbe :) Fixade resten i Annelies lägenhet å fick forslat iväg min sönderbitna soffa å lite annat skräp till kåken...tack min kära granne för hjälpen :) Stack en tur till garaget där Royan, Christian å Kristoffer låg å skruva Cadillac svarta å fulla av olja som man aaaldrig sett förr! Jävlar va sketna d va! haha...Ja...slutligen...nu sitter man här hemma efter lite mat å en kall å skall väl krypa under täcket snart då ja har massa massa saker att gö imon...Fika me Tommas å träffa min digge, umgås me min Emma, tvätta å käka midda me Mor :) Blir Lax, potatis å romsås på menyn imon :) Längtar redan..mmm...

Natti natt å ses imon mina pärlor :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade