söndag 6 juni 2010

Nationaldagscruising, Nossebro å kåken!



Halloj allihop :) Så nu sitter man här å tänkte skriva lite om helgens bravader :)

Fredagen började me en tur ner till kungälv under student rushen, mitt i smeten crusa vi en vända till systemet för att fylla på alkoholförrådet. Emma, Peter, Rille, Mattias å Johanna kom å hämtade mig å vi åkte ikapp cruising tåget i säve :) Stod uppe på ramberget å sjöng nationalsången å på kvällen åkte vi till Black Wings. Kom hem kring 4-tiden så så mycke sömn blev det inte. Royan kom upp å väckte mig å kristoffer vid sju i lördags morse å av bar d till Emma å Peter medan de andra hämtade rille å pontiacen :) Sov en stund på väg upp till Nossebro där vi tittade på fina bilar, gick på marknad å solade. Ja å Emma gjorde en liten d-tour till pizzeria calzone å köpte oss varsina hamburgetallrikar. Jävlar har aldrig sett en så stor hamburgare i hela mitt liv! Pb skickade meddelande å tyckte vi skulle komma till kåken då de skulle ha öppet på kvällen så istället för att åka till lidköping på cruising åkte vi hem till vårat kungälv. Tog en snabb dusch å åkte hem till E & P på förfest :) När vi kom till kåken sprakde elden å där satt Peo full å gla i sin fåtölj ute på altanen :) Hade verkligen skit kul, ja stod i baren i cowboyhatt å agerade dj, dansade å drack en massa vin :) mmm...Fick mig en Right Backs support tröja i storlek XXL me så nu kan vi tälta kära vänner! haha...får nog plats minst tre stycken i den däringa t-shirten :) Strax efter gryningstid låste vi å hämta diego å åkte till Peo som fyllt år å hade massa go mat kvar hemma, Rostbiff, potatissallad å kyckling! Peo somnade snabbt å snarkade så högt så att hela huset skaka så vi åkte hem till Robin i B-ås där ja å Tomas somnade på varsin soffa. Fast ja hade ju såklart digge bedvid mig :) Har legat å myst hela dagen å så tog ja me honom ut på promenad i d fina vädret :9 Fan va ja saknar honom! "MissiMissi" Köpte pizza på vägen hem å kolla på Wall-e, Pb kom förbi en sväng å nu ligger man här tröttare än aldrig förr under en go filt i soffan :) Imorgon är d jobb som gäller igen men som tur e bara två nätter sen är ja ledig igen :) Nästa helg blir d utgång i stan å grillfest! Men nu lite mera film å popcorn :)

Tack för en underbar helg mina älsklingar ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade