fredag 19 mars 2010

Gårdagen



Hej hej, fy fasen va d gjorde ont att tatuera sig på foten! Glad att d inte tog så lång tid men är så jävla nöjd med resultatet :) Tack Freddan på BloodWork Tattoo!

hahaha...upptäckte även att ja hade larm på min bil igår! Då ja skickade ut syrran för att hämta min sko i bilen öppnade hon med nyckeln istället för med dosan å då började bilen både tuta å blinka! hahaha, hon ringde helt panikslagen! Va ska ja göra? Fick springa ut å dona lite så bilen blev tyst igen, d roliga va att de gick typ två parkeringsvakter där å bara ill glodde på syrran som om hon försökte göra inbrott! haha...fan va roligt!

Vi stack ner till maxi när vi kom hem till kungälv å inhandlade ingredienser för att göra egna club sandwiches! Tyckte min blev så fin så ja tog kort! Mmmmm...färska baugetter, senap/majonäs blandning, kyckling, tomat, gurka å lite färsk timjan som topping! Bjöd över tommy till middagen som blev hemlagade köttbullar med mos, brunsås å lingon! Å så fick Tommy å Pb fick varsin sandwich till kvällsfikat :)

Pill...party...å snark...
Började fixa med inbjudningskorten då ja va nere på panduro igår å köpte papper, måste fixa allt i ph-shop...blev lite sur...men får hjälp av syrran :) tog en öl å blev jätte party sugen :) haha...satte in vinet i kylen men tog bara ett glas innan ja kröp ner me älsklingen som snarkade som aldrig förr...så soffan för mig å mina pyjamas byxor! Apoteket nästa å köpa silence! Krams

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade