fredag 12 mars 2010

Jobb, Jobb, Jobb

Hallo allahopa!

Så nu sitter man på jobbet medans mannen dricker öl å skall på krogbesök ikväll :/ *vill me* men men...

Har varit en lååång da ida och kommer bli ännu längre under nattens gång, vaknade 10 och satte mig ner framför burken innan ja drog till Emma å fika å snacka massa bajs om allt å inget! Kom hem å lagade världens goaste midda, ungsbakad lax med stekt potatis å romsås...så J*vla gott! Å duktig som ja var stod maten klar på bordet 5 minuter efter att älsklingen kommit hem :) han e bortskämd...haha :)

Gjorde sån jädra go kycling gryta me som ja snart skall smaska i mig, kolla lite vampire diarys å dricka en kopp kaffe :)

Hoppas alla får en underbar fredag me fest å skojsigheter :)
Kram på´re

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade