tisdag 23 mars 2010

Mmmm...

Kött å hemalagad potatis gratäng me gryyymt mycke vitlök i! haha! Fy f va gott!
Träning imon kl 10.00 :) Har gått ner 4kg sammanlagt nu! Jätte stolt över lilla mig! Å längtar till helgen, party hos The Hammer, å ja tror d e passraden efter som Erik jobbar på våran rad igen, kaffe kaffe kaffe :) hehe

Ja, å blir så ledsen...min bil e helt jävla paj, stötdämparen har hoppat upp i bagagen fästet har lossat, så nu måste ja verkligen laga den...*morr*

Tatueringen har börjat klia nu me :/ Så jädra enoying, men den ser Grym ut! Saknar Emma me, ska bli så himla kul att parta ihop me henne i helgen!
Men men nu skall ja ta en cigg å göra mig i ordning för jobbet...

Pöss på er

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade