onsdag 17 mars 2010

Konstnären talar :)


Äntligen ledigt! Såååå skönt, ska snart iväg å träna med Emma å sen får vi se vad dagen inbjuder till :)

Igår var det middag hos älsklingens familj å på lörda åker vi till pappa i Norge :) Har inte träffat farsan sen i innan jul så d e på tiden nu, han skall få en bamse kram! Massa bamse kramar...hehe

Hade jätte kul på jobbet i natt, tiden sprang för en gångs skull iväg! Fick nämligen i uppgift igår av Pb:s pappa som fyller 50 i sommar att designa inbjudningskorten! Ett jädra meck vill ja lova men resultatet efter mycket hårt arbete i program från stenåldern, blev kanon! Nu skall man bara göra 30 till...haha

Jo å så ritade jag klart Niclas tatuering i natt med, två dagars arbete å han blir en nålning rikare, lite putt dock för att jag inte gjort något kaffe när han klampade in nu på morgon kvisten :) Men fan vilket slit, kolla in bilden! Själv skall ja tatuera mig imon! Fasen va tiden rinner iväg, hoppas Emma ska me så ja får lite sällskap :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade