tisdag 30 mars 2010
Hej på er! Helgen har varit kanon, I fredags va ja å älsklingen hemma hos Jonas å Sandra å drack några öl å snackade. Har saknat dem jätte mycke så d va riktigt trevligt att träffa dem igen! Vi va ute på krogen men tyckte d va mest skumt folk där så ja å syrran möttes nere på Melis å käka kebab rulle innan vi knata upp för fontin backen :)

Lördag: Vilken dag! Baby va iväg å pilla me Forden å ja låg på soffan å va allmänt bakis! Syrran kom upp å vi började göra oss i ordning för kvällen hos Hammarn. Har nog aldrig varit i en så fullproppad lägenhet, alla va me å d va svin kul. Baby stack dock iväg me Martin å hans nya jenk på tur till marstrand å sen va han borta hela kvällen...stack till malt & humle å dansade å mötte babe på vägen hem. Underbara bella körde oss upp för backen. Det blev ett knepigt slut på kvällen med tårar å diskutioner både för mig å för grann tjejen men somnade i sängen hand i hand som stora skeden kring min älskling :)

Söndag: Hade såklart glömt att vrida fram klockan så d blev panik när älsklingens föräldrar ringde å sa d va på väg för att hämta oss till kusinens kalas kl.16...Det bjöds på kakor, tårta, kaffe, godis å frukt. Pb fick tag på luftgeväret å skulle hjälpa sin farbror att skjuta möss men sköt ett skott för att skrämma ut dem...lite fel taktik...haha...ingen mus syntes till runt derat hus efter d...Vi käkade pizza å kolla på Johan Falk på kvällen.

Va å lämnade in min telefon på lagning igår...tappade den rätt i kullerstenen på västragatan i lördags så skärmen ble helt paj...500kr i självrisk men d kan d iofs vara värt när telefonen kosta 5000...jävla arg ja ble på mig själv...slarvmajja...å så förberedde ja PB:s överraskning som han skall få på Fredag, löser resten på Torsdag. Han är så himla nyfiken men ja kan inte berätta va d e om han kanske läser här...mohahaha...tror han kommer bli glad iaf :O

I helgen är d Elmia å jag har fått mitt nya linne å min Ed hardy tröjja me posten nu! Är så himla nöjd! Snyggare får man leta efter! Älskar tradden! Nu väntar ja bara på mina Replay skor :) Men nu skall ja fixa lite här hemma å så innan babe kommer hem...hans favvo midda ida! Kött, krocketter å Beasås...haha... pöss på er!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade