söndag 18 april 2010

Go söndag

Så då ligger man nerkurad i soffan med gott sällskap å väntar på att American Beauty skall bli klar...Helgen bjöd på grillning på balkongen å många skratt med goa vänner. Tack för att ni finns, ni är underbara...speciellt du Emma :) Så va d jobb imon igen å matlåde lagning...allt trillar tillbaka som om d aldrig varit annorlunda...ska kika upp va d kommer att kosta mig att laga bilen, känns inge kul men d måste göras...så får ja nog besök nästa helg :) hoppas hoppas...Karl å Tommy kommer nog ner för lite äventyr på västkusten :) Solen börjar gå ner å ja skall kila in i köket å poppa lite popcorn...

Dont try to fly with broken wings
let the time heal all the pain
and when U fly again
U will fly with knowledge!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade