söndag 25 april 2010

Underbart

Fredagen bjöd på förfest här hemma me goa gubbar å grannen min tittade oxå över en sväng :) Tanken va att vi skulle ut på kockarna men royan drog med oss i cadillacen ner till avenyn för äventyr :) Hade verkligen skit kul så d visade sig vara ett väldigt bra infall :) Gick hem me syrran å käkade Bistro baugetter me kebabsås efter turen i götet sen somnade vi under täcket som två bebisar...

Vaknade till solsken på lörda å royan ringde å tyckte ja skulle följa me ut å njuta av d fina vädret...tog me mig ett gäng öl å åkte me ner till avenyn igen där gatorna och uteserveringarna var knökfulla...hihi...Hemkomsten blev stressig Martin ringde när han stod utanför å så åkte vi till kareby för grillning me resten av gänget. Med magen full i go mat och Duff Beer hoppade vi in i Impalan å rullade iväg för att hämta Emma sen blev d badtunne fest på vyschan...Damp ner på krogen en stund innan sängen ropade...satt uppe å tjöta me syrran när ja kom hem...hon e underbar som finns här för mig nu när d behövs som mest...

Nu har man ledigt hela veckan å ska väl försöka kurera mig från helgen...ska sätta igång me käk å sen blir d fika, film å soffa...känner mig inte tuff alls ida...men men...

Tack för en kanon helg, ni är bäst era goingar :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade