måndag 5 april 2010

Va säger man????

Hej alla där ute...
Bilen ville inte gå igågn i fredags men kl halv nio i lördags morse fick vi plats i peos bil så av till elmia bar d :) Hade skit kul hela dan, många skratt i gott sällskap. Å ja kände mig nästan ny kär i min lilla älskling som satt å bara ble fullare å fullare...haha...han nästan ramla i diket när han skulle ut ur bilen den sista pissepausen...

Jaja...d va d å nu är allt upp å ner...igår firade ja å baben ett år men ida så har vi kommit fram till att inte umgås på ett tag då han inte vet va han känner...så ja va säger man...nä man gråter sitt hjärta i bitar och hoppas...orkar ingenting...vill ingenting...e d nått så ring...ja finns här...här helt ensam...

älskar er...älskar dig...

1 kommentarer:

memmiz sa...

Men hjärtat :( kom hem till mig om du vill :( pussis på dig

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade