fredag 2 april 2010

PREMIÄR!


Hej svaj...Dagen började med att älsklingen fick gå på skattjakt å leta efter sitt påskägg :) Mötte budda i smyg igår innan mötet på klubben å lämnade ägget till honom så att han kunde gömma d i forden :) Fan va glad han blev... Har varit i garaget å pillat me forden hela dagen inför premiär turen imon till Elmia mässan men det har inte direkt gått som vi tänkt oss... Först ville bilen inte växla rätt å sen ringde chauffören å sjukskrev sig å slutligen upptäckte vi att bilen inte laddade... så ingen bil, ingen chaufför! Paniken kröp på men efter några samtal va chauffören löst (Tack Ida) å slutligen hittade vi en sladd som skavt av. Ut igen å denna gången, efter påfyllning av växellådsolja så fungerade alla växlar som smort å vi trodde att vi rott skiten i hamn. Bara en sak kvar...köra hem pärlan till kungälv! :) Själv tog ja volvon hem då Emma skall låna den imon men tyvärr när jag ringde älsklingen fick jag ett ledsamt besked å d va att bilen slutat ladda IGEN! ååååååå...blir så nedrans less...den gick ju som en pärla å äntligen skulle vi få ta premiär turen för detta året! Tvätt, sprit å baslådeinstallation va planerat men nu vet ja inte va som händer...:/ E jätte nervös att vi blir utan bil imon...Å ja som putsat krom å satt på klubbmärket i bakrutan å allt...Hoppas älsklingen ringer snart på väg hem med mullret av V8an hemåt i bakrunden :) Men men...nu skall ja tvätta ut färgen ur håret å stick iväg å hämta min sprit...å...PB ringer nu! Bye Bye

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade