måndag 19 april 2010

Usch...


Vakna alldeles för tidigt ida...igår va en jobbig dag...söndagar e alltid värst säger de men men... Känns nästan som allt bara varit en dröm...Det gör alltid ont att förlora någon man älskar men allt som händer har en mening...förstår bara inte varför...varför?

Tack för igår syster, underbar middag, go film å som sagt gott sällskap :) Va skulle ja ta mig till om inte du fanns här hos mig? Ida skall ja försöka laga lite go mat, ikväll blir d kaffe me erik å jesper i porten :) Skall ringa Emma snart å se om hon vaknat till liv så vi kan hitta på något skoj i solen, kan man ändå inte sova så får man ju ta tillfället i akt å njuta av dagen och våren...

Tänker på dig, det hoppas ja du vet...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade