söndag 9 maj 2010

ÅÅÅÅÅÅ

Fan va ja önskar att ja vann pengar! Hatar tradera, hittar ju massa grejjor man vill köpa där...jävla skit...*morr*

Ja denna veckans tre lediga dagar bjöd på överasskningar, haha...Jag kom fram till att ja inte vill vara någons snuttefilt å thats it! If you want it u have to work fore it! Mer dumförklarad har ja nog inte blivit...men men...Torsdagen va dock underbar! Dans å grogg me kollegorna på Valand ;) Riktigt nice :) Trodde d skulle va snobbigt där men d va riktigt shjysst folk faktiskt :)

Kungälvscruisingen närmar sig me stormande steg å fan va ja längtar! Måste bara hitta nått kul å ha på sig, kanske mina nya skor? Funderar på att gö nått kul me håret me för en gång skull... Kika lite på youtube om man hittar nå toutorials kanske :)

Mysig på jobbet me kaffe å cigg i solen :) Bara två dagar kvar sen blir d party igen, å Emma har fått ledigt! Skall bli riktigt roligt faktiskt...ses i dagarna...Kram på er å kram på dig ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade