torsdag 20 maj 2010

Tröööött...

Fan ja håller verkligen på att somna överallt ida...Jag fick sova 4 timmar idag sen va d upp å tvätta och ner till stan med Lelle :) Hittade två linnen och lite krafs till håret å köpte en jätte fin vit tröja på Bikbok av alla ställen...hörde ni...en vit tröja...haha...Höll på att somna bakom ratten på hemvägen :/ Lelle lagade skit go mat när vi kom hem medan jag gick runt i lägenheten å plocka å syrran damsög, en effektiv trio...Mätt och go somnade ja tillslut på soffan å fy va jag inte ville gå upp när alarmet ringde...men off 2 work i went...Sista natten nu :)

Imon blir d systemet, jeanette å klädprovning...har köpt en as läcker ny kjol i tisdags när ja va me Emma i stan...vet bara inte om den e så praktisk när man skall va smidig å hoppa ut å in ur bilen å speciellt inte om man behöver pissa mitt på cruisingen! :) Haha...en syn för den blinde!
Kommer säkert på något, frisyren e i allafall planerad å ja har till och med vågat klippa mig lite...fast d syns som vanligt inte ett dugg...haha...fick färgat håret igår å ida blir d ögonbrynen... å massa massa massa att tänka på...men jävlar va kul d skall bli på lördag, längtar som en idiot :)

Har kollat tågbiljett nu till Örebro inför västerås, va faktiskt billigare än ja trodde å tiden va perfekt. Skickar packningen me bil upp på fredan innan å sen åker ja direkt efter jobbet upp till Örebro å bil därifrån till Västerås power meet :) Första året ja e där så d skall bli riktigt kul. Ska väl börja planera in för hayride me, kolla Hayride.se om d intresserar. Rockabilly festival 2-3 juli. Fick ledigt den 29:e juni me så att ja kan va me på Hoyride Mc fest. Ser verkligen fram emot denna sommaren, har ju inte en enda helg ledigt i kalendern...hihi...men men mer om d senare...

Längtar hem till sängen redan...hur skall denna natten gå...?? Hörs snart igen iaf...kram på er :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade