måndag 24 maj 2010

Kungälvs Cruisingen :)

Fy fan vilken underbar lördag :) Vaknade kl 05 å trodde inte mina ögon när regnet bara pissade ner å ja tappade verkligen allt hopp om en dag i solen men efter att ha gått å lagt mig igen å vaknat av alarmet kl 10.45 sken solen som aldrig förr å humöret gick upp på 100 :) Lelle kom hit å vi gjorde oss i ordning för dagens äventyr. Royan kom å hämta oss tillsammans me christian och kristoffer och av bar d till kåken där vi fick följe av emil å gänget i hans impala :) vackraste synen fick ja nog precis när vi kom dit för där stod min Emma me sin nya fina klänning som hon köpte på xplosion när vi var i stan i tisdags :) Väl på kåken träffade vi massa kära å började så smått klunka lite på alkoholen som väntade i kylväskan bak i cadillacen :) Träffade såklart Bella å malin å Joel å martin å massa andra goingar innan vi rättade oss i cruising tåget å åkte ut i Kungälv. Sjöng som aldrig förr å kidnappade med oss Anna å BB ur rondellen så med bilen fullpackad å med gott humör blev d lite seetesiing i vår underbara stad. Stannade tillslut på mc d parkeringen där folk hade samlats för roundup, mat å toabesök men då lelles frisyr hamnat på sniskan fick vi åka efter hårspray å där upptäckte när vi skulle åka att bilen inte ville starta! Ringde vår räddare i nöden Emil som kom med startkablar å olja och sen flyttade ja efter inbjudan över till deras bil istället :) Naken tema å åter till mc d parkeringen där ja träffa magnus å nils med fler å skoja me roscha så emil trodde ja skulle slå ner honom på riktigt..haha :) Lätt som en pannkaka men ja skojja ju bara ;) Åkte upp till kåken där vi köpte varsin underbar hamburgare från syrran som stod i baren sen upptäckte jag att min telefon var borta! Emil ringde den å vem tror ni inte svara! Jo Roscha hur han nu fått tag på den???? Å försöka att hitta honom på kåken bland allt folk blev ingen lätt match men där satt han ihopkurad vid ett av borden på altan å så glad ja blev, min älskade mobil skulle ja ju inte kunna klara mig utan! Åkte hem ganska tidigt då vi blev så trötta efter maten å Annelie kom hem vid 4 tiden men herre jävlar vilken kanon kväll :) tack alla mina fina vänner som gör mig så glad :) Älskar er verkligen! Synd att Emma redan åkt hem när vi kom till kåken bara men vi får festa mer nästa helg på Hoyride :) Å ja tror ja nog lyckats övertala Emil att följa me dit oxå! Nice!

Så söndagen blev åter bakis da, ja gjorde bacon frukost till oss alla då även BB å royan kikade över. Ja å Emil åkte ner till maxi å köpte dricka å potatis inför middagen som blev vitlöksmarinerat kött me klyftpotatis vitlökssmör å beanaisesås :) Fy satan va gött. Lelle köpte me sig chips å dipp å Emil köpte me sig bilar, riesen å nötter efter att ha varit hemma å lämnat impalan så jävlar va vi gottade oss :9 Somnade som en liten bebis till sherlock holms filmen som vi satte på...Som sagt har verkligen varit en kanon helg :)

Imon är d tvätta, handla å fika me Emma som står på schemat, skall bli så kul att träffa henne då ja håller på att avlida av saknad :) Pratade ma Marlene i tel ida me å hon åker fan till turkiet i övermon! Ja vill ju me resa utomlands! Jävla mupp! hihi...hoppas vi kan träffas snart igen :)

Nä nu skall ja hoppa i säng, hörs snart igen lovleys :9 Kraaaaam

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade