tisdag 4 maj 2010

Japp japp japp jaaa...

Ja då sitter man i soffan me hela lägenheten full me goa brudar! För ja ser tuttar tuttar tuttar överallt! Hade besök av Fidde igår över en kaffe, fint snack å trevligt sällskap :) Så skall man kontakta myndigheterna under kommande dagar för att fixa å trixa, får ont i magen...! Hoppas bara allt löser sig...

Sommaren står inför dörren å nu har ja å syrran kommit på att vi vill te Tyskland på festival! Massa bra band men massa pengar...får se hur vi löser d men d hade ju bara varit gryyyymt!
Min kalender börjar bli propp full, hahaha...

Så imon skall man städa kåken dårrå...fika me Emma å tvätta litegranna...kanske får besök på kvällskvisten :9 Nice

Ses ute i solen :) kraaaaam

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade