måndag 10 maj 2010

Jaaaa

Någonting gott har hänt ida iaf :) Skall få besök av min saknade svante! Fan va kul, var har du hållt hus egentligen? Så skall ja fan inte glömma å lämna Robetssons cd skivor heller (som han aldrig kommer å hämtar ;)) Imon blir en lugn da å så kommer nog Joel förbi en sväng me...skall fan försöka få tvättat min jävla älskings bil me...stackarn...Nu har grannen hittat hem igen me, fan va parkeringen varit tom i helgen, d får bli saft fika snart igen...eller kanske ja bjur på kaffe me alkohol denna gången då han vägrar dricka svart! haha...

Nä skall smyga mig in i lägenheten sen å krypa långt ner under täcket å bara soooova! Fan denna dagen har varit lång å kämpig men allt löser sig...

"Var inte rädd för mörkret, Ty ljuset vilar där"

Natti natt på er :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och sprallig tjej som gillar matlagning, design, fest, rock, jenkebilar å mina under bara vänner!

Bloggintresserade